Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική
Πρόσφατες ερωτήσεις
Αναπάντητες
Πρόσφατες απαντήσεις
Διαβάστηκαν πρόσφατα
Πολυαπαντημένες
Δημοφιλείς
Θέματα
Βιογραφίες
Βιογραφίες Ελλήνων
Συχνές ερωτήσεις του καταναλωτή
Έχω ασφάλεια νοσοκομειακής περίθαλψης. Τα τελευταία δύο χρόνια τα ασφάλιστρα μου ανέβηκαν 8% και 9% με αποτέλεσμα να έχει γίνει αρκετά ακριβή πια. Τι μπορώ να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Έχω ασφάλεια νοσοκομειακής περίθαλψης. Τα τελευταία δύο χρόνια τα ασφάλιστρα μου ανέβηκαν 8% και 9% με αποτέλεσμα να έχει γίνει αρκετά ακριβή πια. Τι μπορώ να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Η ασφαλιστική μου εταιρεία καθυστερεί να καταβάλει την αποζημίωση που δικαιούμαι. Μάλλον δεν έχει πρόθεση να με αποζημιώσει. Τι μπορώ να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Η ασφαλιστική μου εταιρεία καθυστερεί να καταβάλει την αποζημίωση που δικαιούμαι. Μάλλον δεν έχει πρόθεση να με αποζημιώσει. Τι μπορώ να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Η αποζημίωση που μου δίνει η ασφαλιστική μου για ένα τροχαίο που μου συνέβη είναι μικρότερη από το κόστος επισκευής του αυτοκινήτου μου και επιπλέον καθυστερεί πολύ να μου την καταβάλει. Τι μπορώ να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Η αποζημίωση που μου δίνει η ασφαλιστική μου για ένα τροχαίο που μου συνέβη είναι μικρότερη από το κόστος επισκευής του αυτοκινήτου μου και επιπλέον καθυστερεί πολύ να μου την καταβάλει. Τι μπορώ να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Ενώ η ασφαλιστική μου εταιρεία κάλυψε τα έξοδα για μια πρόσφατη νοσηλεία μου σε ιδιωτικό νοσοκομείο αρνήθηκε να καταβάλλει το ΦΠΑ του τιμολογίου που της υπέβαλα. Τι μπορώ να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Ενώ η ασφαλιστική μου εταιρεία κάλυψε τα έξοδα για μια πρόσφατη νοσηλεία μου σε ιδιωτικό νοσοκομείο αρνήθηκε να καταβάλλει το ΦΠΑ του τιμολογίου που της υπέβαλα. Τι μπορώ να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Η ασφαλιστική μου εταιρεία δε με ενημερώνει για την αξία εξαγοράς του ασφαλιστήριου συμβολαίου μου. Τι μπορώ να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Η ασφαλιστική μου εταιρεία δε με ενημερώνει για την αξία εξαγοράς του ασφαλιστήριου συμβολαίου μου. Τι μπορώ να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Η ασφαλιστική μου εταιρεία πτώχευσε. Τι μπορώ να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Η ασφαλιστική μου εταιρεία πτώχευσε. Τι μπορώ να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Ενώ συζητήσαμε με τον ασφαλιστή μου ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ασφάλισης, οι όροι του συμβολαίου που έλαβα δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που συμφωνήσαμε. Τι μπορώ να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Ενώ συζητήσαμε με τον ασφαλιστή μου ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ασφάλισης, οι όροι του συμβολαίου που έλαβα δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που συμφωνήσαμε. Τι μπορώ να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Έκανα αγορές μέσω διαδικτύου και ενώ ακυρώνω την παραγγελία και επιστρέφω άθικτο το προϊόν δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα. Τι να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Έκανα αγορές μέσω διαδικτύου και ενώ ακυρώνω την παραγγελία και επιστρέφω άθικτο το προϊόν δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα. Τι να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Αγόρασα προϊόν μέσω διαδικτύου από χώρα του εξωτερικού. Ποιος είναι αρμόδιος για την παροχή εγγύησης στην περίπτωση βλάβης ή ελαττώματος;
Διαβάστε περισσότερα
για Αγόρασα προϊόν μέσω διαδικτύου από χώρα του εξωτερικού. Ποιος είναι αρμόδιος για την παροχή εγγύησης στην περίπτωση βλάβης ή ελαττώματος;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;
Διαβάστε περισσότερα
για Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Αγόρασα μια συνδρομή για να πηγαίνω στο γυμναστήριο. Το ξανασκέφτηκα την επόμενη ημέρα. Δεν έχω πραγματικά το χρόνο για κάτι τέτοιο κα μάλλον είναι και λίγο ακριβό. Μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;
Διαβάστε περισσότερα
για Αγόρασα μια συνδρομή για να πηγαίνω στο γυμναστήριο. Το ξανασκέφτηκα την επόμενη ημέρα. Δεν έχω πραγματικά το χρόνο για κάτι τέτοιο κα μάλλον είναι και λίγο ακριβό. Μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Αγόρασα μια συνδρομή για συνεδρίες σε ινστιτούτο αδυνατίσματος. Το ξανασκέφτηκα την επόμενη ημέρα. Δεν έχω πραγματική ανάγκη για κάτι τέτοιο κα μάλλον είναι και λίγο ακριβό. Μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;
Διαβάστε περισσότερα
για Αγόρασα μια συνδρομή για συνεδρίες σε ινστιτούτο αδυνατίσματος. Το ξανασκέφτηκα την επόμενη ημέρα. Δεν έχω πραγματική ανάγκη για κάτι τέτοιο κα μάλλον είναι και λίγο ακριβό. Μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Τα τρία πρώτα ψηφία ενός γραμμοκώδικα (barcode) φανερώνουν τη χώρα προέλευσης του προϊόντος; Τα ελληνικά προϊόντα έχουν ειδικό γραμμοκώδικα με τρία πρώτα ψηφία το 520;
Διαβάστε περισσότερα
για Τα τρία πρώτα ψηφία ενός γραμμοκώδικα (barcode) φανερώνουν τη χώρα προέλευσης του προϊόντος; Τα ελληνικά προϊόντα έχουν ειδικό γραμμοκώδικα με τρία πρώτα ψηφία το 520;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Αγόρασα συσκευασμένο τρόφιμο και η ετικέτα δεν ήταν στα ελληνικά. Τι πρέπει να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Αγόρασα συσκευασμένο τρόφιμο και η ετικέτα δεν ήταν στα ελληνικά. Τι πρέπει να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Αγόρασα λάδι συσκευασμένο και δεν αναγραφόταν η χώρα προέλευσης. Τι πρέπει να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Αγόρασα λάδι συσκευασμένο και δεν αναγραφόταν η χώρα προέλευσης. Τι πρέπει να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Ποιες πληροφορίες πρέπει να έχει μία ετικέτα τροφίμου βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ;
Διαβάστε περισσότερα
για Ποιες πληροφορίες πρέπει να έχει μία ετικέτα τροφίμου βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Πήγα σε ένα εστιατόριο και δεν είχε τιμοκατάλογο. Τι πρέπει να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Πήγα σε ένα εστιατόριο και δεν είχε τιμοκατάλογο. Τι πρέπει να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Πήγα σε ένα εστιατόριο και δεν είχε κουτί παραπόνων. Τι πρέπει να κάνω;
Διαβάστε περισσότερα
για Πήγα σε ένα εστιατόριο και δεν είχε κουτί παραπόνων. Τι πρέπει να κάνω;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Έχουν δικαίωμα τα κέντρα εστίασης, αναψυχής και διασκέδασης να χρεώνουν το λεγόμενο κουβέρ;
Διαβάστε περισσότερα
για Έχουν δικαίωμα τα κέντρα εστίασης, αναψυχής και διασκέδασης να χρεώνουν το λεγόμενο κουβέρ;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Είναι νόμιμη η χρέωση εισόδου σε κλαμπ, μπαρ, κλπ;
Διαβάστε περισσότερα
για Είναι νόμιμη η χρέωση εισόδου σε κλαμπ, μπαρ, κλπ;
1 απάντηση
Προσθήκη νέας απάντησης
Σελίδες
1
2
3
4
5
επόμενο ›
τελευταίο »