Τι να κάνω για να κοιμηθώ;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Προσπάθησε να διώξεις όλες τις αρνητικές σκέψεις σου. Έτσι θα χαλαρώσεις και κάποια στιγμή θα σε πάρει ο ύπνος.





Δες κανένα έργο ευχάριστο (κατά προτίμηση κωμωδίες) έτσι ώστε να ξεχαστείς, να αποβαλλεις το άγχος και να κοιμηθείς.



Κοίταξε η μέρα να είναι γεμάτη και σωματικά κουραστική, έστω και μια επίσκεψη σε ένα γυμναστήριο, έτσι ώστε να μην ξανά έχεις συμπτώματα αυπνίας. Ο οργανισμός πρέπει να αδειάζει και ψυχικά και σωματικά από τη φύση του.

Δεν ξέρω αν σε εσένα πετύχει, αλλά σε εμένα είναι το παν.



Κλείσε την τηλεόραση και τον υπολογιστή τουλάχιστον μία ώρα πριν πας για ύπνο. Είναι πολύ σημαντικό να προετοιμάσεις το μυαλό και το σώμα σου για την κατάσταση του ύπνου. Τα οπτικά ερεθίσματα από την τηλεόραση και από τον υπολογιστή, δεν είναι είναι ότι πιο βοηθητικό για τη χαλάρωση που επιδιώκεις να πετύχεις.



Κάνε ένα ζεστό μπάνιο. Το νερό πέρα από χαλαρωτικό και καθαρτικό λειτουργεί, καθαρτικά και στην ψυχολογία. Θα νοιώθεις πως έχεις αποβάλλει όλο το άγχος, το στρες και τα προβλήματα της ημέρας.

Προσθήκη νέας απάντησης