Τι είναι Remote support;


Απαντήσεις





Υποστήριξη εξ αποστάσεως. Συνήθως, χρησιμοποιείται στα μηχανογραφικά συστήματα εφόσον αποτελεί τρόπο υποστήριξης που έχει καταγραφεί στη σύμβαση συντήρησης και υποστήριξης. Εξασφαλίζει την αποκατάσταση βλαβών ή τη διόρθωση ατελειών χωρίς ο προμηθευτής του συστήματος (server, PC, βάσης δεδομένων, λογισμικού κλπ) να είναι υποχρεωμένος να επισκεφθεί τους χώρους του πελάτη όπου έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί το σύστημα. Η υποστήριξη μπορεί να είναι τηλεφωνική, μέσω Η/Υ, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαδικτυακού τόπου. Αναλύεται το πρόβλημα και στη συνέχεια παρέχονται οδηγίες στα ειδικευμένα στελέχη του πελάτη για την αποκατάσταση της βλάβης. Στην πιο προηγμένη τεχνική, χρησιμοποιείται δρομολογητής (router, βλέπε όρο) για την πρόσβαση στο λειτουργικό σύστημα του hardware ή την πρόσβαση στο software μέσω router και remote desktop. Η τεχνική αυτή επιτρέπει στον προμηθευτή να εισέλθει στο σύστημα του πελάτη, να εντοπίσει τη βλάβη και ή δυνατόν να τη διορθώσει ο ίδιος. Επειδή, όμως, η εξ αποστάσεως αυτή πρόσβαση ενέχει κινδύνους για την ασφάλεια των πληροφορικών συστημάτων, χρησιμοποιείται μόνο αφού ο πελάτης παράσχει στον προμηθευτή κωδικό εισόδου, ενεργοποιήσει την πρόσβαση με το άνοιγμα του δρομολογητή και παρακολουθήσει τις ενέργειες του προμηθευτή οπότε αμέσως μετά το πέρας των εργασιών του να διακόψει την πρόσβαση.



Προσθήκη νέας απάντησης