Στον αναλυτικό λογαριασμό του κινητού μου διαπίστωσα χρεώσεις από λήψη μηνυμάτων από πενταψήφιο νούμερο που δεν γνωρίζω. Τα (χρεωστικά) μηνύματα εξακολουθούν να έρχονται. Τι να κάνω;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Τα χρεωστικά μηνύματα που λαμβάνετε από 5ψήφιο κωδικό, προέρχονται από εταιρίες που παρέχουν συνδρομητικές υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης (ΥΠΠ). Στο παρελθόν πρέπει να έχετε δώσει τα στοιχεία σας και να γίνατε μέλος κάποιου club (συνήθως εάν λάβατε μέρος σε κάποιο διαγωνισμό ή εάν συμπληρώσατε κάποιο test πχ IQ) και να συναινέσατε με αυτόν τον τρόπο στην αποστολή χρεωστικών μηνυμάτων στον κινητό σας.

Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε την παροχή της ανωτέρω χρεωστικής υπηρεσίας, πρέπει να στείλετε μήνυμα ότι δεν επιθυμείτε πλέον να είστε μέλος του club. Μπορείτε να υποβάλετε σχετική καταγγελία στην ΕΕΤΤ κι εφόσον θεωρείτε ότι παραπλανηθήκατε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.





Το ίδιο είχε συμβεί και σε μένα. Κάπου στο ιντερνετ είχα καταχωρήσει το τηλέφωνο μου και συνέχεια ερχόντουσαν μηνύματα που με χρεώνανε. Μπορείτε να καλέσετε την εταιρεία που ανήκετε (π.χ. vodafone) και να δώσετε τον αριθμό από τον οποίο προέρχονται τα μηνύματα. Αυτοί θα σας δώσουν το σταθερό της εταιρείας η οποία τα στέλνει και εκεί καλείτε και τους λέτε ότι δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τα μηνύματά τους και να σας διαγράψουν από τους καταλόγους τους.

Στο σταθερό τηλέφωνο πρέπει να επιμένετε γιατί καθυστερούν να απαντήσουν.

Προσθήκη νέας απάντησης