Υποβλήθηκε από pan3042 την Τρί, 16/04/2013 - 17:46.
Το 1921 (18 Φεβρουαρίου) θα μείνει στην ιστορία σαν η χρονιά του ελικοπτέρου; Τεχνικές δοκιμές του Πεσκάρα, μελέτες πάνω στο ελικόπτερο του Νταμπλάνκ και να που μια πρόσφατη συνάντηση των Ακαδημαϊκών αναφέρεται στον Ε. Έχμιχεν: τον πρώτο άνθρωπο που κατάφερε να ολοκληρώσει μια πτήση με ελικόπτερο. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα ελικόπτερα, αυτό του Έχμιχεν ήταν σχεδόν πρωτόγονο, χωρίς περιττά εξαρτήματα. Η μηχανή του δικύλινδρη, που χρονολογείται από το 1910, αναπτύσσει δύναμη 25 ίππων.
Ποιο είναι λοιπόν αυτό το μυστήριο; Εδώ φάνηκε η ευρηματικότητα του Έχμιχεν: οι έλικες, ή καλύτερα τα περιστροφικά εξαρτήματα, απορροφούσαν μια ισχύ μόνο 8 HP για να ανυψώσουν 135 κιλά. Μένει μόνο να λυθεί το πρόβλημα της ισορροπίας και της ασφάλειας σε περίπτωση βλάβης της μηχανής... Αυτό είναι και το σημαντικό.
Για να μας αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα (σφάλμα, ανακρίβεια, θέμα που αφορά πνευματικά δικαιώματα κ.τ.λ.) σχετικά με αυτή την καταχώρηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Απαντήσεις
Το 1921 (18 Φεβρουαρίου) θα
Το 1921 (18 Φεβρουαρίου) θα μείνει στην ιστορία σαν η χρονιά του ελικοπτέρου; Τεχνικές δοκιμές του Πεσκάρα, μελέτες πάνω στο ελικόπτερο του Νταμπλάνκ και να που μια πρόσφατη συνάντηση των Ακαδημαϊκών αναφέρεται στον Ε. Έχμιχεν: τον πρώτο άνθρωπο που κατάφερε να ολοκληρώσει μια πτήση με ελικόπτερο. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα ελικόπτερα, αυτό του Έχμιχεν ήταν σχεδόν πρωτόγονο, χωρίς περιττά εξαρτήματα. Η μηχανή του δικύλινδρη, που χρονολογείται από το 1910, αναπτύσσει δύναμη 25 ίππων.
Ποιο είναι λοιπόν αυτό το μυστήριο; Εδώ φάνηκε η ευρηματικότητα του Έχμιχεν: οι έλικες, ή καλύτερα τα περιστροφικά εξαρτήματα, απορροφούσαν μια ισχύ μόνο 8 HP για να ανυψώσουν 135 κιλά. Μένει μόνο να λυθεί το πρόβλημα της ισορροπίας και της ασφάλειας σε περίπτωση βλάβης της μηχανής... Αυτό είναι και το σημαντικό.
Προσθήκη νέας απάντησης