Πόσες επαναλήψεις πρέπει να κάνω για να αυξήσω τη μυϊκή μου μάζα;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Εάν χρησιμοποιείτε την κατάλληλη αντίσταση για κάθε άσκηση, οι λίγες επαναλήψεις (4-7) διεγείρουν κυρίως τις μυϊκές ίνες ταχείας συστολής, οι πολλές επαναλήψεις (13-20) επιφέρουν βελτιώσεις κυρίως στις μυϊκές ίνες βραδείας συστολής, ενώ ο μέτριος αριθμός επαναλήψεων (8-12) βοηθά να αναπτυχθούν όλοι οι τύποι μυϊκών ινών, συμπεριλαμβανομένων  των ενδιάμεσων. Επομένως για να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας σε μυϊκή μάζα, θα πρέπει να γυμνάζεστε άλλοτε με λιγότερες επαναλήψεις και άλλοτε με περισσότερες, προτιμότερο με περιοδικό τρόπο π.χ. τη μια μέρα προπόνησης "έτσι", την επομένη "αλλιώς".



Προσθήκη νέας απάντησης