Πως θα ελέγξω τους σφυγμούς μου;


Με ποιο τρόπο είναι καλύτερο να ελέγχω τους σφυγμούς μου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής μου;

Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Εξαρτάται από το είδος της άσκησης που κάνετε κάθε φορά. Όταν γυμνάζεστε με ηλεκτρονικά όργανα τύπου cardio (π.χ. διάδρομο, ελλειπτικό), είναι καλύτερο να ελέγχετε τους σφυγμούς σας με την ειδική συσκευή που διαθέτει το όργανο και να βλέπετε την ένδειξη στο κομπιούτερ του. Όταν γυμνάζεστε στην ύπαιθρο, και επίσης όταν κάνετε αερόμπικ ή άλλου είδους αερόβια γυμναστική, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε παλμογράφο χειρός («ρολόι»), έτσι ώστε να μη διακόπτετε τη ροή της άσκησης σας. Αν γυμνάζεστε με βάρη ή κάνετε ασκήσεις ενδυνάμωσης, μπορείτε είτε να χρησιμοποιείτε παλμογράφο χειρός είτε να «πιάνετε» τους σφυγμούς σας με τον κλασικό τρόπο, δηλαδή στην καρωτίδα ή στον αριστερό καρπό με το δείκτη και το μέσο δάκτυλο του δεξιού χεριού.



Προσθήκη νέας απάντησης