Ποιο είναι το διαιτολόγιο της Σίσσυς Χρηστίδου;


Απαντήσεις





Με το παρακάτω πρόγραμμα διατροφής κατάφερε να χάσει τα περιττά της κιλά

Το πρωινό της περιελάμβανε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, ένα φρούτο και ένα φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης.

Το μεσημεριανό της είχε σαλάτα, 150 γρ. κρέας ή κοτόπουλο ή σολομό ψητό, ένα φλιτζάνι ρύζι, η φέτα ψωμί σικάλεως ή φακές με ένα φλιτζάνι ρύζι και 2 κουταλιές της σούπας cottage.

Το απόγευμα έτρωγε ένα φρούτο και ένα γιαουρτάκι χαμηλό σε λιπαρά

και το βράδυ δειπνούσε με σαλάτα, 100 γρ. κρέας. κοτόπουλο ή ψάρι και 3 κουτ. της σούπας ρύζι. Στις σαλάτες επιτρέπεται λίγο ελαιόλαδο, ενώ συνίσταται το μαύρο ψωμί και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης.



Προσθήκη νέας απάντησης