Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για να φανούν οι κάτω κοιλιακοί;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Παρόλο που έχουμε την αίσθηση ότι με μερικές ασκήσεις μπορούμε να απομονώσουμε τους πάνω από τους κάτω κοιλιακούς στην πραγματικότητα αυτό δεν συμβαίνει. Αρχικά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχουν πάνω και κάτω κοιλιακοί όταν αναφερόμαστε σε αυτούς εννοούμε τον ορθό κοιλιακό ο οποίος είναι ένας ενιαίος μυς που εκφύεται από την ξιφοειδή απόφυση του στέρνου και καταφύεται στην ηβική σύμφυση. Επειδή ο μυς έχει μεγάλο μήκος, για να ισχυροποιηθεί παρουσιάζει τρεις με τέσσερις ενδιάμεσους τένοντες που λέγοντες τενόντιες εγγραφές, οι οποίες είναι αυτές που καθορίζουν και διαγράφουν το γνωστό και ποθητό 6 –pack. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι ο ορθός κοιλιακός ενεργοποιείται το ίδιο σε όλο το μήκος του εκτελώντας τα κλασικά ροκανίσματα, παρόλο που νιώθουμε το κάψιμο στο πάνω μέρος κατά την διάρκεια της άσκησης, ο λόγος είναι ότι οι μυϊκές ίνες βραχύνονται (όταν ενεργοποιείται οποιοσδήποτε μυς αλλάζει το μήκος του) περισσότερο στο επάνω μέρος του μυός. Το αντίθετο συμβαίνει όταν εκτελούμε ανάποδα ροκανίσματα: νιώθουμε το κάψιμο στο κάτω μέρος αλλά όλος ο ορθός κοιλιακός ενεργοποιείται εξίσου. Εν κατάκλείδι, η μείωση του σωματικού λίπους είναι το κλειδί για να φάνουν!

fitnessart.gr



Προσθήκη νέας απάντησης