Ποιες ασκήσεις θα δυναμώσουν τα οστά μου;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις, το περπάτημα, το ελαφρύ τρέξιμο, το σχοινάκι, ο χορός, η χρήση της σκάλας αντί του ασανσέρ, τα βαράκια και το τένις αποτελούν δραστηριότητες που ωφελούν σημαντικά το σκελετό και τον προστατεύουν από την οστεοπόρωση. Επίσης το pilates, η yoga και το tai chi βοηθούν στην πρόληψη από πτώσεις και κατάγματα. Ωστόσο άτομα με ήδη διαγνωσμένη οστεοπόρωση πρέπει να αποφεύγουν το τρέξιμο (jogging) και τις ασκήσεις που εκτείνουν ή στρίβουν πολύ τη σπονδυλική στήλη. Σε αυτές τις περιπτώσεις μια καλή επιλογή παραμένει το περπάτημα, το κολύμπι αλλά και οι ασκήσεις μέσα στο νερό.



Προσθήκη νέας απάντησης