Ποια είναι τα προβλήματα υγείας από χρήση υπολογιστή;


Απαντήσεις





Αυπνίες

Όσο περισσότερες ώρες περνάμε το βράδυ μπροστά στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή τόσο δυσκολότερο είναι να κοιμηθούμε.

Έρευνα αμερικανών επιστημόνων Πολυτεχνείου στη Νέα Υόρκη απέδειξε πως δύο ώρες μπροστά στην οθόνη ηλεκτρονικών συσκευών πριν κοιμηθούμε είναι αρκετό για να μειώσει την παραγωγή μελατονίνης, ακόμη και έως 22%.

Η μελατονίνη είναι η χημική ουσία που ελέγχει το βιολογικό μας ρολόι. Παράγεται από την επίφυση και ενημερώνει το σώμα μας για την έλευση της νύχτας και το προετοιμάζει για την νυχτερινή ξεκούραση.

Η έκθεσή μας τη νύχτα σε φως και ιδιαίτερα σε φως μικρού κύματος όπως είναι αυτό που εκπέμπουν οι οθόνες μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στον ύπνο μας. Αν αυτό μάλιστα συμβαίνει κατ’ εξακολούθηση μπορεί να οδηγήσει εκτός από παρατεταμένα προβλήματα στον ύπνο μας, κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και παχυσαρκίας.

Οι ειδικοί συστήνουν τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών με μέτρο, ιδιαίτερα από τους εφήβους.



Προσθήκη νέας απάντησης