Υποβλήθηκε από psilos την Τετ, 25/03/2020 - 15:35.
5 Ιουλίου 1984: ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα φτάνει στη Νάπολι με την πιο πολυδάπανη μεταγραφή στην ιστορία και για τα επόμενα επτά χρόνια θα κατακτήσει τα πάντα. Ο μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών και η πιο θερμή πόλη της Ευρώπης γίνονται οι ιδανικοί παρτενέρ. Στο γήπεδο, ο Ντιέγκο Μαραντόνα είναι μια ιδιοφυία. Έξω από αυτό τον αντιμετωπίζουν σαν θεό. Όμως υπάρχει και το τίμημα. Το τίμημα της δόξας. Η τρίτη ταινία από την Οσκαρική ομάδα πίσω από τα πολυβραβευμένα SENNA και AMY δημιουργήθηκε μέσα από 500 ώρες υλικού από το προσωπικό αρχείο του Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα - τα μισά αρχεία ήταν στη Νάπολη και τα άλλα μισά βρίσκονταν σε μια αποθήκη της πρώην γυναίκας του, Κλάουντια, τα οποία δεν τα είχε ακουμπήσει κανείς για 30 χρόνια - που προβάλλεται για πρώτη φορά δημόσια και προέρχεται από τους προσωπικούς του κάμεραμεν. Βλέπετε, το 1981 ο ατζέντης του Μαραντόνα σκέφτηκε να κάνει μια ταινία για εκείνον και έτσι προσέλαβε δυο κάμεραμεν να τον ακολουθούν παντού.
Για να μας αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα (σφάλμα, ανακρίβεια, θέμα που αφορά πνευματικά δικαιώματα κ.τ.λ.) σχετικά με αυτή την καταχώρηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Απαντήσεις
5 Ιουλίου 1984: ο Ντιέγκο
5 Ιουλίου 1984: ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα φτάνει στη Νάπολι με την πιο πολυδάπανη μεταγραφή στην ιστορία και για τα επόμενα επτά χρόνια θα κατακτήσει τα πάντα. Ο μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών και η πιο θερμή πόλη της Ευρώπης γίνονται οι ιδανικοί παρτενέρ. Στο γήπεδο, ο Ντιέγκο Μαραντόνα είναι μια ιδιοφυία. Έξω από αυτό τον αντιμετωπίζουν σαν θεό. Όμως υπάρχει και το τίμημα. Το τίμημα της δόξας. Η τρίτη ταινία από την Οσκαρική ομάδα πίσω από τα πολυβραβευμένα SENNA και AMY δημιουργήθηκε μέσα από 500 ώρες υλικού από το προσωπικό αρχείο του Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα - τα μισά αρχεία ήταν στη Νάπολη και τα άλλα μισά βρίσκονταν σε μια αποθήκη της πρώην γυναίκας του, Κλάουντια, τα οποία δεν τα είχε ακουμπήσει κανείς για 30 χρόνια - που προβάλλεται για πρώτη φορά δημόσια και προέρχεται από τους προσωπικούς του κάμεραμεν. Βλέπετε, το 1981 ο ατζέντης του Μαραντόνα σκέφτηκε να κάνει μια ταινία για εκείνον και έτσι προσέλαβε δυο κάμεραμεν να τον ακολουθούν παντού.
Προσθήκη νέας απάντησης