Ποια είναι η θρεπτική αξία των φρούτων στον οργανισμό;


Απαντήσεις





Όταν νιώθετε εξαντλημένοι, ένα φρέσκο φρούτο είναι μια εξαιρετική τροφή για τον οργανισμό, μιας και τα φυσικά σάκχαρά των φρούτων κρατάνε το ζάχαρο του αίματος σταθερό για ώρα, καθώς είναι γεμάτα με ίνες. Φτιάξτε λοιπόν ένα πρωινό γεμάτο ενέργεια με ένα smoothie από βατόμουρα (βοηθούν στη συγκέντρωση), φράουλες (υψηλή συγκέντρωση Βιταμίνης C, που μετατρέπει το λίπος σε ενέργεια) και γιαούρτι (πλούσιο σε μαγνήσιο, που βοηθά να ρυθμιστεί η έκλυση της ενέργειας). Εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε κι ένα τροφικό φρούτο, όπως ο ανανάς, που περιέχει ιώδιο και βοηθάει στον έλεγχο της καύσης της ενέργειας. Αν δεν είστε φαν των smoothies, μπορείτε να έχετε πάντα μαζί σας φρούτα που ξεφλουδίζονται, όπως μπανάνες και μήλα, για να τα φάτε ως σνακ στο γραφείο.



Προσθήκη νέας απάντησης