Ποια είναι η δίαιτα της Ελεονώρας Μελέτη;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Πρωινό: Τοστ με 1 φέτα γαλοπούλα βραστή και 1 φέτα τυρί κίτρινο χαμηλών λιπαρών ή 1 μπολ γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως

Μεσημεριανό: Μία μερίδα ψητό κοτόπουλο ή φιλέτο μοσχαρίσιο ή ψητή γαλοπούλα, 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα με 1 κουτ. σούπας λάδι, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 μερίδα τυρί

Δεκατιανό-Σνακ: Φρούτα ή γιαούρτι με 2% λιπαρά

Βραδινό: Μία μερίδα ψητό κρέας (όπως στο μεσημεριανό) ή 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρούτα

Απαγορεύονται: Το αλκοόλ (μόνο ένα ποτήρι λευκό κρασί την εβδομάδα) και τα αναψυκτικά, ακόμα και light. Αν και δεν της αρέσει να πίνει νερό, όταν κάνει δίαιτα πίνει περίπου 2,5 λίτρα εμφιαλωμένο νερό, έστω και με το ζόρι, αλλά και πράσινο τσάι, που είναι αντιοξειδωτικό.

Σε συνδυασμό με γυμναστική
Τίποτα όμως δεν γίνεται χωρίς γυμναστική, και η Ελεονώρα έχει βάλει από πολύ μικρή τον αθλητισμό στη ζωή της. Λατρεύει το ski και το water ski, αλλά και το κολύμπι, καθώς δύο φορές την εβδομάδα κολυμπάει σε κλειστή πισίνα.

Επίσης, 3 φορές την εβδομάδα κάνει ασκήσεις με βάρη, ασχολείται με το pilates και οπωσδήποτε άλλες 3 φορές την εβδομάδα... ανεβαίνει στον ηλεκτρικό διάδρομο, τουλάχιστον για 1 ώρα κάθε φορά.

Οι ασκήσεις όμως που λατρεύει είναι οι κοιλιακοί και κάνει τουλάχιστον 100 κάθε μέρα. Το διατροφικό μυστικό της είναι ότι λατρεύει τα λαχανικά, ιδιαίτερα το βραστό μπρόκολο, τα κολοκυθάκια και το κουνουπίδι.

Επίσης, δεν κάθεται ποτέ στο τραπέζι -ακόμα και αν τρώει στη δουλειά- αν δεν έχει μια μεγάλη σαλάτα βραστά ή φρέσκα λαχανικά. Βέβαια, δύσκολα αντιστέκεται, ιδίως στις διακοπές της, σε ένα παγωτό σοκολάτα ή σε ένα κομμάτι ραβανί ή σάμαλι με παγωτό.

womenonly.gr



Προσθήκη νέας απάντησης