Ποια είναι η άσκηση για "super" οργασμό;


Η γυμναστική πάντα ωφελεί, πόσο μάλλον η εξειδικευμένη...

Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Ο βασικός μυς που εμπλέκεται στη σεξουαλική διέγερση και απόλαυση είναι ο ηβοκοκκυγικός ή σε λατινική συντομογραφία PC. Ο συγκεκριμένος μυς γυμνάζεται αποτελεσματικά με μια απλή άσκηση που μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε στάση και χώρο, αλλά είναι προτιμότερο, τουλάχιστον στην αρχή, να εφαρμόζεται αυτή η άσκηση όταν είστε καθιστοί στην τουαλέτα: Ουρήστε, αδειάστε σχεδόν εντελώς την ουροδόχο κύστη και τότε σφίξτε τους μυς για να σταματήσετε τη ροή. Χαλαρώστε και επαναλάβετε τη διαδικασία "σύσπασης-χαλάρωσης" 15-20 φορές, με ρυθμό μία σύσπαση ανά δευτερόλεπτο. Όταν το καταφέρετε με άνεση, ανεβάστε προοδευτικά τις επαναλήψεις μέχρι να φτάσετε συνολικά τις 50 ημερησίως, π.χ. πρωί και βράδυ, και στη συνέχεια αυξήστε το χρόνο σύσπασης στα 2 με 3 δευτερόλεπτα ανά επανάληψη. Αφού βελτιώσετε την έλεγχο πάνω στον PC μυ, μπορείτε να κάνετε τη συγκεκριμένη άσκηση και κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης, έτσι ώστε να αυξήσετε την ερωτική σας διέγερη και να πετύχετε εντονότερους οργασμούς.



Προσθήκη νέας απάντησης