Πήγα σε ένα εστιατόριο και δεν είχε τιμοκατάλογο. Τι πρέπει να κάνω;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη καθώς ο καταναλωτής δεν μπορεί να διαμορφώσει άποψη για την τιμή του σερβιριζόμενου φαγητού και τη σχέση της με την ποιότητά του. Ο καταναλωτής παραπλανάται καθώς αν γνωρίζει την πραγματική τιμή ενδεχομένως να μην επιλέξει το συγκεκριμένο φαγητό ή να μην επιλέξει τη συγκεκριμένη ποσότητα.

Η ανάρτηση τιμοκαταλόγου είναι υποχρεωτική. Μπορείτε να απευθυνθείτε στην Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς (ΥΠΕΑ) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας ή στις αρμόδιες Διευθύνσεις Εμπορίου των κατά τόπους συστημένων Περιφερειακών Ενοτήτων (πρωην Νομαρχιών). Εφόσον τίθεται ζήτημα παραπλάνησης μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.



Προσθήκη νέας απάντησης