Υποβλήθηκε από thodoris007 την Τετ, 22/08/2012 - 18:04.
Σε κάθε περίπτωση έχετε δικαίωμα να αλλάξετε εταιρία σταθερής τηλεφωνίας οποτεδήποτε το θελήσετε. Εάν η αλλαγή έγινε με σύμβαση από απόσταση, δηλ. δεν υπογράψετε σχετική σύμβαση σε κάποιο κατάστημα, έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (άρθρο 4 παρ. 10 του ν. 2251/1994). Εάν θεωρείτε ότι η αλλαγή έγινε χωρίς την συναίνεσή σας (αυθαίρετη ενεργοποίηση), δηλαδή δε συμφωνήσατε στη μεταφορά εγγράφως ή προφορικά, πρέπει να διαμαρτυρηθείτε στην νέα εταιρία και εφόσον δεν ικανοποιηθείτε, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σε περίπτωση που η αλλαγή έγινε χωρίς τη συναίνεσή σας δεν οφείλετε τέλη αποσύνδεσης.
Για να μας αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα (σφάλμα, ανακρίβεια, θέμα που αφορά πνευματικά δικαιώματα κ.τ.λ.) σχετικά με αυτή την καταχώρηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Απαντήσεις
Σε κάθε περίπτωση έχετε
Σε κάθε περίπτωση έχετε δικαίωμα να αλλάξετε εταιρία σταθερής τηλεφωνίας οποτεδήποτε το θελήσετε. Εάν η αλλαγή έγινε με σύμβαση από απόσταση, δηλ. δεν υπογράψετε σχετική σύμβαση σε κάποιο κατάστημα, έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (άρθρο 4 παρ. 10 του ν. 2251/1994). Εάν θεωρείτε ότι η αλλαγή έγινε χωρίς την συναίνεσή σας (αυθαίρετη ενεργοποίηση), δηλαδή δε συμφωνήσατε στη μεταφορά εγγράφως ή προφορικά, πρέπει να διαμαρτυρηθείτε στην νέα εταιρία και εφόσον δεν ικανοποιηθείτε, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σε περίπτωση που η αλλαγή έγινε χωρίς τη συναίνεσή σας δεν οφείλετε τέλη αποσύνδεσης.
Προσθήκη νέας απάντησης