Έχω κατάθλιψη. Ποιες τροφές να τρώω και ποιες όχι;


Απαντήσεις





Νόσημα που εμφανίζεται ύστερα από έντονο στρες, η κατάθλιψη σε συνδυασμό με άγχος είναι μια πάθηση πολύ συνηθισμένη στις μέρες μας. Και είναι γεγονός ότι και η διατροφή σας μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς τέτοιες καταστάσεις.

Μια πολύ σημαντική ουσία για την καλή ψυχική μας κατάσταση είναι η τρυπτοφάνη, η οποία μετατρέπεται στον εγκέφαλο σε σεροτονίνη. Υπάρχουν, όμως, στη διατροφή μας ουσίες που μπορούν να ανταγωνιστούν την τρυπτοφάνη, όπως οι πλούσιες σε λεύκωμα τροφές (γάλα, γαλακτοκομικά, αβγά), οι οποίες περιέχουν και άλλα αμινοξέα που ανταγωνίζονται την τρυπτοφάνη και επομένως και τη σεροτονίνη.

Επομένως, ένα διαιτολόγιο φτωχό σε λεύκωμα και πλούσιο σε φυτικούς υδατάνθρακες (φρούτα, λαχανικά, άμυλο, όσπρια) προσφέρει στον εγκέφαλο υψηλά επίπεδα σεροτονίνης, με αποτέλεσμα να προκαλείται λιγότερο άγχος, να κοιμάστε καλύτερα και να αποφεύγετε την κατάθλιψη.



Προσθήκη νέας απάντησης