Αγόρασα μια ηλεκτρική κουζίνα. Παρουσίασε βλάβη μετά την περίοδο της εγγύησης. Η εταιρεία μου λέει πως δεν έχει ανταλλακτικό γιατί το μοντέλο είναι παλιό. Ισχύει αυτό;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Όταν το προϊόν βρίσκεται μεν εκτός εγγύησης, όμως εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του (κατά την πώληση ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής), ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την παροχή προμήθειας ανταλλακτικών (ά.5 παράγραφοι 3 & 7 του ν.2251/1994).

Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.



Προσθήκη νέας απάντησης