Αγόρασα ένα προϊόν που παρουσίασε εντός του χρόνου της εγγύησης σημαντικό πρόβλημα ασφάλειας. Πρέπει να απευθυνθώ στον πωλητή ή στον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο;


Κατηγορίες: 

Απαντήσεις





Μπορείτε να απευθυνθείτε τόσο στον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο όσο και στον πωλητή προκειμένου να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από την εγγύηση. Όταν τίθεται θέμα ασφάλειας ηλεκτρικών συσκευών, μπορείτε να απευθύνεστε στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, Δ/νση 4ης κλαδικής Μεσογείων 119, Τ.Κ.101 92, Αθήνα. 

Σχετική καταγγελία μπορείτε να υποβάλετε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Εξάλλου σύμφωνα με τον ΑΚ (άρθρα 540, 554 & 555) όπως ισχύει απέναντι στον πωλητή οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση, ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς.



Προσθήκη νέας απάντησης