Πώς λειτουργεί το υδραυλικό τιμόνι;


Απαντήσεις





λοιπον θα σου πω εγω αν και δεν εχω καμια δουλειααλλα γνωριζω πολλα λοιπον οταν βαζεις μπροστα την μηχανη το λουρι γυριζει εχτος τρομπα νερου δυναμο κτλ μια τρομπα λαδιου!! οκ μεχρι εδω? πιεσει το λαδι σε μια σωλινα οποτε εχουμε καποια bar δυναμηδεν ξερω ποσο εξαρταται κατασκευαστη, τρομπα ειναι ετσι φτιαγμενη οταν δουλευει αργα να πιεζει πιο πολυ στο ρελαντι δλδ οταν τρεχεις στο δρομο μιωνει πιεση.παει αυτο τωρα εχουμε το τιμονι ενας αξονας κινει ενα γραναζει δεξια η αριστερα οπου στριφεις ετσι ηταν και ετσι ειναι μονο που στο υδραβλικο οταν στριφεις δεξια το τιμονι ανοιγει μια βαλβιδα και πιεζει τον και αυτο να δωσει κινησει δεξια σε εναν αξονα που εννονει της 2 ροδες φαντασου και αυτος ο αξονας εχει στην μεσει ενα επιπεδο γραναζι πανω εκει εναι το γραναζι το τιμονιου αναλογα την κινηση παει δεξια η αριστερα το λαδι στην ουσια σε βοηθαει να στριψεις το τιμονι αν εχεις οδηγησει παει θα ξερεις οτι θελει δυναμη οταν δεν τρεχει για να στριψεις αυτη την δουλεια κανει το λαδι οποτε ειναι πολυ ελαφρι το τιμονι μονο που μενεις χωρις τιμονι αν σβησει οταν τρεχεις δλδ γινεται παρα πολυ βαρη ακομα και απο τα πιο παλια επισεις και χωρις βρενα!!!το ιδιο τροπο εχουν και αυτα! μπες και εδω  να βοηθησεις αυτο το blog http://sevasmoskaieilikrineeia-sensor.blogspot.com/



Προσθήκη νέας απάντησης