Είναι αλήθεια ότι για να χάσω βάρος πρέπει να κάνω ασκήσεις με πολλές επαναλήψεις;

Κατηγορίες: 

Απαντήσεις



Όχι! Για να χάσετε βάρος πρέπει να δημιουργείτε θερμιδικό έλλεμμα μέσω της καθημερινής διατροφής σας και να το επαυξάνετε μέσω σωματικών δραστηριοτήτων και γυμναστικής. Όταν γυμνάζεστε με πολλές επαναλήψεις, π.χ. πάνω από 20 γυμνάζεστε με χαμηλή ένταση, συνεπακόλουθα καίτε λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με την εκτέλεση της ίδιας άσκησης με λιγότερες επαναλήψεις, αλλά σε μέτρια ή πιο υψηλή ένταση, π.χ. με μεγαλύτερη αντίσταση. Επιπλέον, η χαμηλής έντασης γυμναστική δεν ευνοεί την άυξηση του μυϊκού ιστού, ενώ και οι μετακαύσεις, δηλαδή οι θερμίδες που καίγονυαι μετά το πέρας της, είναι περιορισμένες. Ο αποδοτικότερος τρόπος είναι : τη μια μέρα γυμναστείτε με χαμηλή ένταση, αρκετές επαναλήψεις και μεγάλη διάρκεια προπόνησης (π.χ. αερόβια) και την επόμενη με υψηλότερη ένταση, λιγότερες επαναλήψεις και για μια μικρότερη διάρκεια (π.χ. γυμναστική ενδυνάμωσης). Εναλλακτικά, γυμναστείτε με αυξομειώσεις της έντασης στο ίδιο πρόγραμμα, π.χ. κάνοντας διαλειμματική προπόνηση (interval training) ή συνδυασμούς ασκήσεων με πολλές και λίγες επαναλήψεις, χρησιμοποιώντας την ανάλογη αντίσταση.

Προσθήκη νέας απάντησης